TRÉNINK

EDU SALES
EDU LEADERSHIP
EDU PREZENTACE
EDU SELF MANAGEMENT

EDU SALES

EDU LEADERSHIP

EDU PREZENTACE

EDU SELF MANAGEMENT

EDU SALES

V rámci našich Edu Sales tréninků vás provedeme kompletním prodejním procesem
od akvizice nového klienta až po Key Account Management.

Networking a Smalltalk

Aniž bychom si to zcela uvědomovali, začíná touto disciplínou většina našich cest za úspěchem. Většinou je totiž náš úspěch přímo závislý na tom, co nás kdo v našem životě naučil, kdo nám něco poradil, kdo nás někomu doporučil nebo kdo nám předal ve správný čas tu správnou informaci. V rámci našeho tréninku si budete mít možnost nastavit, jak budete v následujícím období rozšiřovat svou síť skutečně užitečných kontaktů. Součástí tréninku jsou také tipy a triky pro oslovení nového kontaktu písemnou i osobní formou komunikace.

Tak trochu jiná „Akvizice“

Není snad žádné firmy na světě, ve které by chyběli zaměstnanci, u kterých slovo „akvizice“ nevyvolává zrovna pocity štěstí a euforie. Na základě zkušeností, které jsme získali při práci s celou řadou obchodních týmů, jsme pro Vás připravili trénink, plný praktických tipů a triků pro úspěšné generování nových obchodních příležitostí. V rámci našeho tréninku Vám pomůžeme přemýšlet o akvizici jinak než doposud a zároveň Vám předáme dovednosti, díky kterým Vám budou kontaktovaní klienti ochotni mnohem více naslouchat.

Vedení obchodního jednání

Ve chvíli, kdy se připravujete na schůzku se zákazníkem máte už patrně spoustu dobře vykonané práce za sebou. Zřejmě Vám vyšel „cold call“ nebo zafungovala Vaše sÍť kontaktů a referencí, možná to byl i jiný důvod. Nicméně o to více nyní potřebujete schůzku maximálně vytěžit, a právě proto jsme pro Vás připravily tréninkovou sadu doporučení zaměřených na celý průběh schůzky, a to od navázání vztahu až po získání souhlasu zákazníka, že o další jednání, tentokrát už na konkrétní téma má jednoznačný zájem.

RFP PROCES aneb Jak připravovat úspěšné nabídky

Představujeme Vám opět jeden z našich Edusimply tréninků, který vznikl přímo na základě reálných zkušeností získaných spoluprací s lidmi, kteří nabídky připravují a lidmi, kteří nabídky vyhodnocují. Naše zjištění poukazují na poměrně časté rezervy v rámci celého procesu přípravy a následné prezentace obchodních nabídek. Jak správně rozpoznat co a kdo bude o úspěchu naší nabídky rozhodovat je proto hlavní náplní tohoto tréninku.

EDU KAM - jak dlouhodobě řídit své klíčové zákazníky

Možná je to zvláštní, ale my v EduSimply nejsme úplnými fanoušky Key Account Managementu v podobě složité, metodické vědy, ve které bývá často v rámci různých tréninků toto téma prezentováno. Obchodníci jsou sice často bezprostředně po skončení tréninku okouzleni systematičností a logikou předávaných doporučení, nicméně, máte-li možnost s těmito obchodníky následně pracovat v praxi, zjistíte, že ona systematičnost vzala díky své přílišné složitosti za své. Tím ale rozhodně nechceme tvrdit, že jsou předávaná doporučení neplatná. A právě z výše uvedených důvodů jsme pro Vás připravili trénink vybraných Kam dovedností, které budete v praxi schopni reálně a dlouhodobě využívat.

Vyjednávání

Asi každý obchodník by mohl vyprávět celou řadu situací ve kterých po něm zákazník požadoval slevu nebo jiný typ výhody. Dilema, ve kterém v těchto situacích bojuje odpovědnost nic nepokazit s touhou uhájit vůči zákazníkovi svou pozici zná asi také každý. Jak správně definovat svou vyjednávací pozici a jak tomu přizpůsobit svou vyjednávací taktiku Vás rádi naučíme na našem tréninku „EDU vyjednávání“. Součástí tréninku je také řešení obtížných situací , kterými jsou např. pasivita protistrany, manipulace, vydírání, neadekvátní požadavek apod.

Pozn. Trénink vyjednávání realizujeme pouze v kombinaci s modulem „RFP proces“ nebo „Vedení obchodního jednání“. Užitky vyplývající z této kombinace s Vámi rádi probereme osobně.

VEDENÍ „Business Review“ pro manažery obchodních týmů

Být skvělým obchodníkem není zcela totožná disciplína jako být skvělým šéfem obchodního týmu, a proto jsme se rozhodli připravit pro Vás trénink, jehož cílem není podpora Vašich obchodních dovedností, ale podpora Vašich schopností dosahovat obchodních výsledků prostřednictvím Vašich lidí. Na tréninku se společně s Vámi budeme rádi věnovat otázkám, jak těchto pravidelných setkání využít ke korektní, ale důsledné zpětné vazbě a k efektivnímu plánování individuálních obchodních aktivit.

EDU LEADERSHIP

Zaměřujeme se vždy na 1-2 klíčová témata tak, aby byl posun patrný již v rámci tréninku, což účastníky motivuje k další aplikaci v praxi.

ROLE MANAŽERA

Pojďte s námi začít úplně od začátku a vytvořte si výhodnou pozici pro úspěšnou práci s lidmi. Z našeho tréninku odejdete s jasnou představou o tom, jaký způsob myšlení Vás předurčuje k úspěchu a nebo Vás naopak v cestě za úspěchem brzdí.

V rámci tréninku jsou také účastníkům předány tipy v oblasti verbální a neverbální manažerské rétoriky.

  • Manažerský set-up – kdo pracuje ve svém týmu, vs. kdo pracuje na svém týmu
  • Jak přemýšlí skutečný manažer/leader
  • Jak se rozhodovat v souladu s manažerskou rolí
  • Tipy a triky manažerské rétoriky
DELEGOVÁNÍ A ZPĚTNÁ VAZBA

Pojďte společně s námi zapracovat na nejdůležitějších, vzájemně provázaných manažerských kompetencích, kterými jsou delegování a zpětná vazba. Zaměříme se především na to jak se zbavit frustrujících myšlenek každého manažera typu: „Co si neudělám sám…“, nebo „Já už vážně nevím, říkám jim to pořád dokola a nic…“. Trénink nebude plný teoretických pravidel, které už jste slyšeli mnohokrát. Na naší tréninkové simulaci prožijete příběh manažera, odrážející reálné prostředí Vaší společnosti. Příběh popisuje reálné situace vyžadující od manažera delegování různých úkolů a následné zhodnocení jejich splnění prostřednictvím zpětné vazby.

  • Jak nedelegovat úkol, ale odpovědnost
  • Jak správně rozpoznat kdy, komu a co delegovat
  • Pravidla poskytování zpětné vazby
  • Jak reagovat na nesouhlas, výmluvy a obhajobu
MANAŽERSKY OBTÍŽNÉ SITUACE

Nechceme abyste ztráceli nebo oslabovali svou manažerskou autoritu, tím že budete sami ztraceni, ocitnete-li se v nějaké manažersky obtížné situaci. Poradíme Vám jak využívat i jiné způsoby řešení než je využití poziční autority nebo smíření se se situací o které víte, že není správná. Máme pro Vás také připraveny příklady úspěšných a neúspěšných řešení těchto situací.

  • Komunikační styly
    Asertivní / Pasivní / Agresivní
  • Vedení obtížného rozhovoru (vytýkací rozhovor, hodnocení, kritika, nepříjemné zprávy, změny)
  • Jak se v obtížných situacích správně rozhodovat
  • Mediace – řešení konfliktních situací v týmu
  • Typy obran proti manipulaci
  • Trénink asertivní komunikace dle případových studií
OSOBNÍ EFEKTIVITA MANAŽERA

I když se snažíme jít na věci „simply“, téma osobní efektivity je mnohem komplikovanější než se na první pohled zdá. Možná už jste na nějakém tréninku Time managementu byli, ale ruku na srdce, kolik určitě dobrých návodů a doporučení se Vám podařilo udržet ve Vašem pracovním životě? Proto na to musíme jít společně trochu jinak. Na tréninku vybereme udržitelné nástroje s ohledem na Vaši osobnost a význam stávajících návyků.

.

  • Jaké jsou mé osobní předpoklady pro práci s časem
  • Identifikace reálných “zlodějů času”
  • Co získáváme a ztrácíme prokrastinací
  • 10 EDU tipů pro efektivní práci s časem
MENTORING A KOUČING

Na tomto tréninku nemáme ambici z Vás dělat ani plnohodnotné mentory ani kouče. Chceme Vám ale předat výběr v praxi ihned využitelných technik z obou oblastí. Pojďme se společně inspirovat lektorem autoškoly a mentálním koučem slavného tenisového hráče. Uvidíte jak s našimi tipy budete schopni jednoduše řešit i situace, které se doposud zdály neřešitelné.

  • Základní pravidla mentoringu a koučingu.
  • Vybrané koučovací metody
  • Simulace: Využijte mentoring k efektivní adaptaci nového zaměstnance.
  • Simulace: Využijte koučing k navýšení motivace a výkonnosti stávajícího zaměstnance.
VEDENÍ HODNOTÍCÍHCH ROZHOVORŮ

Co si často myslí a co říkají o hodnotících rozhovorech hodnocení zaměstnanci? Jaký přínos mají pro manažera a firmu hodiny strávené touto aktivitou? Dlouho jsme přemýšleli, jak vytvořit tréninkový program, který pomůže změnit význam hodnotících rozhovorů v rámci agendy každého manažera. Výsledkem je praktický trénink, který Vám přinese celou řadu tipů a ještě Vás bude bavit.

  • Jak komunikovat podřízenému smysl a užitek hodnocení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Jak dosáhnout dohody o dalším postupu
  • Karierní postup jako součást hodnotícího rozhovoru
  • Reakce na nesouhlas, pasivitu a agresi

NÁŠ PŘÍSTUP K ROZVOJI MANŽERŮ

  1. Měníme vnímání manažerské odpovědnosti.
  2. Dodáváme účinné manažerské nástroje, které jsou využitelné v praxi.
  3. Nezůstáváme na povrchu témat, ale učíme manažery chápat a vnímat i psychologické aspekty jejich role.
  4. Doručujeme posun již během tréninku.

EDU PREZENTACE

Naše prezentační dovednosti jsou …TRÉNINK …TRÉNINK …TRÉNINK

PD BASIC

Pro každého, koho se prezentování týká...

PD ADVANCED

Pro každého, kdo má již v oblasti prezentování něco za sebou a chce aby se jeho prezentace staly jedinečnými.

PD MENTORING

Pro každého, kdo potřebuje podporu během přípravy na konkrétní prezentaci.

EDU SELF MANAGEMENT

Naše menu pro spokojeněší život cílí především na ty, kteří chtějí rozvíjet svou EMOČNÍ INTELIGENCI, chtějí zlepšit svou OSOBNÍ EFEKTIVITU, a také svůj STRESS MANGEMENT. Pomůžeme vám dostat WORKLIFE  BALANCE do vašeho života a díky MINDFULNESS od EDU Simply bude vnímat podstané okamžiky všedního dne.

EMOČNÍ INTELIGENCE

OSOBNÍ EFEKTIVITA

STRESS MANAGEMENT

WORKLIFE BALANCE

MINDFULNESS

Chcete být  
šťastnější
 ?

Zavolejte nám, najdeme společně vaši cestu.